Плисківська сільська рада
Ніжинський район, Чернігівська область

ПОЛОЖЕННЯ про Координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Плисківській сільській раді

Дата: 23.02.2024 08:57
Кількість переглядів: 11

                         ЗАТВЕРДЖЕНО

           розпорядження сільського голови

           22 лютого 2024 року №15

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
 про Координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Плисківській сільській раді

1. Загальні положення

1.1. Координаційна рада з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Плисківській сільській раді Ніжинського району Чернігівської області (далі - координаційна рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним з метою участі в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, сприяє координації діяльності суб’єктів відносин у зазначеній сфері на території громади.

1.2. Координаційна рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної, районної державних адміністрацій, сільського голови, а ,також, цим положенням.

2. Основні завданнями координаційної ради

 

2.1. Сприяння:

  • здійсненню повноважень сільської ради у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, створенню умов для національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання та громадянської освіти на території громади;

  • співпраці сільської ради з інститутами громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;

  • провадженню інформаційно-просвітницької діяльності у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;

  • висвітленню діяльності інститутів громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності;

  • визначенню шляхів та способів вирішення питань, що виникають під час реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, підвищенню ефективності діяльності територіальної громади;

  • удосконаленню нормативно-правової бази у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

 

3. Координаційна рада згідно з покладеними на неї завданнями на відповідній території:

 

3.1. Бере участь в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

3.2. Бере участь у підготовці, розгляді та внесенні пропозицій, висновків, рекомендацій до місцевих та регіональних цільових програм з утвердження української національної та громадянської ідентичності, інших нормативно-правових актів Плисківської сільської ради.

3.3. Подає до Плисківської сільської ради пропозиції щодо вдосконалення реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності на місцевому рівні.

3.4. Здійснює взаємодію та обмін досвідом роботи з іншими координаційними радами.

3.5. Проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

3.6. Вивчає результати діяльності сільської ради у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності.

 

4. Координаційна рада має право:

 

4.1. Отримувати в установленому порядку від центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань.

4.2. Залучати до участі у своїй роботі представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, а, також, громадських об’єднань (за погодженням з їх керівниками) і незалежних експертів (за згодою).

4.3. Розглядати пропозиції інститутів громадянського суспільства із питань, що належать до компетенції координаційної ради.

4.4. Для оперативного вирішення актуальних питань, що належать до компетенції координаційної ради, та для виконання покладених на неї завдань утворювати постійні або тимчасові робочі групи, що діють у період між її засіданнями.

4.5. Організовувати проведення семінарів, нарад та інших заходів.

4.6. Координаційна рада під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

4.7. До складу координаційної ради входять голова, заступник голови, секретар та члени координаційної ради.

Персональний склад Координаційної ради затверджує голова Плисківської сільської ради.

 

5. Склад Координаційної ради.

 

До складу Координаційної ради входять:

голова Координаційної ради відповідальний за реалізацію державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до розподілу функціональних обов’язків;

заступник голови Координаційної ради – до функціональних обов’язків якого належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;

секретар Координаційної ради – до функціональних обов’язків якого належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;

керівники, заступники керівників або представники структурних підрозділів територіальної громади; 

представники закладів освіти, закладів культури.

Строк повноважень складу координаційної ради становить два роки.

Члени координаційної ради беруть участь у її роботі на громадських засадах.

6. Персональний склад координаційної ради

 

Персональний склад формується за пропозиціями органу місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, інститутів громадянського суспільства.

Для формування складу координаційної ради сільська рада оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті оголошення про формування складу координаційної ради.

Протягом чотирнадцяти календарних днів з дня оприлюднення оголошення про формування складу координаційної ради уповноважена посадова особа Плисківської сільської ради, до повноважень якого належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, приймає та узагальнює надані пропозиції.

Пропозиції щодо включення до складу координаційної ради подаються у друкованій та електронній формі за адресою та у строк, визначені в оголошенні про формування складу координаційної ради.

Після завершення строку приймання пропозицій сільська рада оприлюднює такі пропозиції на своєму офіційному веб-сайті.

Після завершення десяти календарних днів з урахуванням зауважень та пропозицій посадова особа сільської ради, до повноважень якої належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, протягом трьох календарних днів готує та подає на погодження голові Плисківської сільської ради пропозиції щодо персонального складу координаційної ради.

Після погодження головою Плисківської сільської ради персонального складу координаційної ради такі особи можуть бути включені до нього на підставі офіційних листів від підприємств, установ, організацій, які вони представляють, але не пізніше ніж за три місяця до завершення строку повноважень координаційної ради.

 

7. Членство в Координаційній раді:

 

Членство в Координаційній раді припиняється в разі:

7.1. Завершення строку повноважень члена координаційної ради.

7.2. Відсутності члена координаційної ради на першому засіданні новосформованої координаційної ради без поважних причин.

7.3. Систематичної відсутності члена координаційної ради на її чергових засіданнях без поважних причин.

7.4. Надходження повідомлення від інституту громадянського суспільства, підприємства, установи, організації за підписом керівника, якщо інше не передбачено його установчими документами, про відкликання свого представника та припинення його членства в координаційній раді.

7.5. Неможливості члена координаційної ради брати участь в її роботі за станом здоров’я, визнання його в судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним.

7.6. Подання членом координаційної ради відповідної заяви.

7.7. Набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо члена координаційної ради.

7.8. Смерті члена координаційної ради.

Рішення про припинення членства в координаційній раді оформляється протоколом Координаційної ради.

 

8. Організація діяльності координаційної ради

8.1. Основною організаційною формою роботи координаційної ради є засідання, які проводяться за рішенням голови координаційної ради в разі потреби, але не рідше, ніж один раз на квартал. Позачергові засідання координаційної ради можуть скликатися за ініціативою голови координаційної ради або однієї третини від загального складу її членів. У разі відсутності голови координаційної ради засідання координаційної ради можуть проводитися за рішенням та за ініціативою заступника голови координаційної ради. Засідання координаційної ради проводить голова координаційної ради або за його відсутності заступник голови координаційної ради, а в разі відсутності заступника голови координаційної ради - член координаційної ради, уповноважений зазначеною радою.

8.2. Засідання координаційної ради проводяться відкрито. Засідання координаційної ради ведуться державною мовою.

8.3. Голова координаційної ради може прийняти рішення про проведення засідання координаційної ради у режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена координаційної ради в такому режимі у засіданні координаційної ради.

8.4. Рішення про засідання доводиться до відома членів координаційної ради не пізніше, ніж за 24 години до його початку із зазначенням порядку денного.

8.5. Засідання координаційної ради є повноважним з моменту підтвердження ідентифікації всіх осіб-учасників, якщо в ньому бере участь більшість членів від загального складу координаційної ради.

8.6. Хід і результати засідання обов’язково фіксуються за допомогою технічних засобів аудіо- та/або відеозапису. Запис засідання та його носій є невід’ємною частиною протоколу засідання.

8.7. Рішення координаційної ради приймається на її засіданні після обговорення більшістю членів від загального складу координаційної ради поіменним голосуванням. Обговорення може здійснюватися в обмежених часових рамках, що встановлюються особою, головуючою під час засідання.

8.8. Голосування на засіданні координаційної ради здійснюється членами координаційної ради особисто після їх ідентифікації.

8.9. Засідання координаційної ради вважається правоможним, якщо на ньому присутня більшість членів від загального складу ради.

8.10. За запрошенням координаційної ради в її засіданнях можуть брати участь представники центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства.

8.11. Пропозиції щодо розгляду питань на засіданні координаційної ради вносять голова координаційної ради, його заступник та члени координаційної ради.

8.12. Підготовку порядку денного засідання координаційної ради з урахуванням пропозицій її членів та матеріалів для розгляду на засіданні забезпечує секретар координаційної ради.

8.13. Рішення координаційної ради ухвалюється відкритим голосуванням більшістю голосів членів від загального складу координаційної ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

8.14. Пропозиції та рекомендації, схвалені координаційною радою, оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем координаційної ради і надсилається членам координаційної ради.

8.15. Член координаційної ради, який не підтримує рішення, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

8.16. Протокол засідання координаційної ради розміщується не пізніше, ніж через сім календарних днів з дати проведення засідання на офіційному сайті Плисківської сільської ради.

8.17. Рішення координаційної ради, ухвалені в межах її компетенції, є рекомендаційними для розгляду та врахування в роботі Плисківської сільської ради.

8.18. Пропозиції та рекомендації координаційної ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття Плисківською сільською радою відповідного рішення.

8.19. Плисківська сільська рада здійснює організаційно-методичне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності координаційної ради, створює належні умови для її роботи.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора