Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Плисківської територіальної громади
УКРАЇНА
Плисківська сільська рада
НІЖИНСЬКОГО району ЧЕРНІГІВСЬКОЇ області
( ____ сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ (проєкт)
від "___" ____________ 2024 року с. Плиски № ________/ VIII
Про затвердження Правил благоустрою
території населених пунктів Плисківської
територіальної громади
Відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Типових правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27листопада 2017 року № 310, керуючись вимогами пункту 44 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою удосконалення нормативно-правового регулювання відносин у сфері благоустрою на території населених пунктів територіальної громади, Плисківська сільська рада ВИРІШИЛА:
-
Затвердити Правила благоустрою території населених пунктів Плисківської територіальної громади, що додаються.
-
Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.
-
Забезпечити оприлюднення цього рішення згідно з чинним законодавством.
-
Рішення Плисківської сільської ради від 21 серпня 2023 року № 581 – 35 / VIIІ «Про Правила благоустрою територій населених пунктів Плисківської сільської територіальної громади» вважати таким, що втратило чинність.
-
Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію сільської ради з питань земельних відносин, комунальної власності, житлово-комунального господарства, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.
Сільський голова |
|
Марина ВІРКО |
|
Додаток 1 до аналізу регуляторного впливу до проекту рішення Плисківської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Плисківської територіальної громади» |
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
- Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запланованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01.10.2024 р. по 01.11.2024 р.
№ з/п |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1. |
Робочі наради та зустрічі (опитування) |
4 |
Обговорено питання щодо відносин з суб’єктами господарювання у сфері благоустрою |
2. |
Консультації в телефонному та усному режимі |
11 |
Обговорено питання щодо прав і обов'язків суб'єктів у сфері благоустрою, настання відповідальності за невиконання вимог Правил благоустрою |
- Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 46 (одиниць), у тому числі малого підприємництва
5 (одиниць) та мікропідприємництва 41 (одиниці);
питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100,00 (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
- Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№ з/п |
Найменування оцінки |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за |
|
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
|||||
1. |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці |
0 |
0 |
0 |
|
2. |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування Формула: прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0 |
0 |
0 |
|
3. |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) Формула: оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0 |
0 |
0 |
|
4. |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) Формула: оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0 |
0 |
0 |
|
5. |
Інші процедури (уточнити) |
Х |
Х |
Х |
|
6. |
Разом, гривень Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
0 |
0 |
0 |
|
7. |
Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
46 |
46 |
46 |
|
8. |
Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7) |
0 |
0 |
0 |
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва Розрахунок вартості 1 людино – години: Норма робочого часу на 2024 рік при 40 - годинному робочому тижні - 2086,0 годин. Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у місячному розмірі з 1 квітня 2024 року становить 8000,00 грн. та у погодинному розмірі - 48,00 грн. (ст. 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2022 рік»)
|
|||||
9. |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання (одноразово) Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1 год. * 48,00 грн. = 48,00 |
0 |
48,00 |
|
10. |
Процедури організації виконання вимог регулювання Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
|
0 |
0 |
0 |
|
11. |
Процедури офіційного звітування Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0 |
0 |
0 |
|
12. |
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0 |
0 |
0 |
|
13. |
Інші процедури (уточнити) |
Х |
Х |
Х |
|
14. |
Разом, гривень Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
48,00 |
0 |
48,00 |
|
15. |
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
46 |
46 |
46 |
|
16. |
Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
2208,00 |
0 |
2208,00 |
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання
суб’єктів малого підприємництва
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:
Плисківська сільська рада
(назва державного органу)
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва) |
Планові витрати часу на процедуру |
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) |
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта |
Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання |
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень |
|||
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання |
0,5 |
48,00 |
1 |
46 |
1104,00 |
|||
|
1 |
48,00 |
1 |
46 |
2208,00 |
|||
камеральні |
1 |
48,00 |
1 |
46 |
2208,00 |
|||
виїзні |
- |
- |
- |
- |
- |
|||
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
6. Підготовка звітності за результатами регулювання |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
7. Інші адміністративні процедури: реагування на звернення щодо порушень правил благоустрою |
3 |
3 год. * 48,00 грн. = 144,00 грн. |
3 звернення (орієнтовно) |
0 |
432,00 |
|||
Разом за рік |
Х |
Х |
Х |
Х |
3744,00 |
|||
Сумарно за п’ять років |
Х |
Х |
Х |
Х |
18720 |
________
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.
- Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ з/п |
Показник |
Перший рік регулювання (стартовий) |
За п’ять років |
1. |
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
0 |
0 |
2. |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
2208,00 |
2208,00 |
3. |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
2208,00 |
2208,00 |
4. |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва |
3744,00 |
18720,00 |
5. |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
25952,00 |
20928,00 |
- Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання
На основі аналізу статистичних даних, що надані Плисківською сільською радою визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних) заходів не потрібно.
Показник |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
Заплановане регулювання |
2208,00 |
2208,00 |
За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва |
- |
- |
Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва |
- |
- |
Сільський голова |
|
Марина ВІРКО |
ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК відповідальної постійної депутатської комісії Плисківської сільської ради з питань земельних відносин, комунальної власності, житлово-комунального господарства, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою щодо регуляторного впливу проекту рішення «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Плисківської територіальної громади»
Відповідальна постійна депутатська комісія Плисківської сільської ради з питань земельних відносин, комунальної власності, житлово-комунального господарства, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі - Закон) розглянула проект рішення Плисківської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Плисківської територіальної громади» (далі - проект рішення) та встановила наступне.
доцільність - обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми; адекватність - відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив; ефективність - забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання, громадян та держави; збалансованість - забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави; передбачуваність - послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності; прозорість та врахування громадської думки - відкритість для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов’язковий розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями, обов’язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.
визначення та проведення аналізу проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінки важливості цієї проблеми; обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів та потребує державного регулювання; обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою діючих регуляторних актів та внесення змін до них; здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта; визначення цілей державного регулювання; визначення та оцінки усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей, у тому числі ті з них, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин; аргументування переваг обраного способу досягнення встановлених цілей; опису механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта; обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта; обґрунтованого доведення, що досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та держави; обґрунтованого доведення, що вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені; оцінки можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги; оцінки ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта; обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта; визначення показників результативності регуляторного акта; визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.
5. Узагальнений висновок Проект рішення Плисківської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Плисківської територіальної громади» відповідає вимогам статей 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
|