Рішення виконавчого комітету №33 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Плисківській сільській раді за 2020 рік та завдання на 2021 рік»
Скликання: | сесія восьмого скликання |
Сесія: | - |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету |
Дата: | 24.03.2021 |
Номер документу: | 33 |
Назва документу: | Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Плисківській сільській раді за 2020 рік та завдання на 2021 рік |
Прикріплені файли: |
Україна
Плисківська сільська рада
БОРЗНЯНСЬКОГО РАЙОнУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТі
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 24 березня 2021 року с.Плиски № 33
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян у Плисківській сільській
раді за 2020 рік та завдання на 2021 рік
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до ст. 28 Закону України «Про звернення громадян», заслухавши інформацію начальника загального відділу Куценко Л.М. про підсумки роботи із зверненнями громадян у Плисківській сільській раді за 2020 рік та завдання на 2021 рік, керуючись ст. 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет сільської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у Плисківській сільській раді за 2020 рік та завдання на 2021 рік взяти до відома (додається).
2. Заступникам сільського голови, секретарю сільської ради, згідно з розподілом функціональних повноважень:
2.1. Забезпечити виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян; 2.2. Сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади;
2.3. Посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до виконавчого комітету Плисківської сільської ради, оперативністю та якістю вирішення порушених у них питань.
3. Начальникам відділів, Служб, Центрів та керівнику комунального підприємства, що належать до сфери управління сільської ради:
3.1. Забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об'єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей;
3.2. Не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановлені законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
3.3. Постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців громади з метою упередження надходження повторних звернень;
3.4. Створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
3.5. Забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи влади.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.
Сільський голова М.О.Вірко